Hvem er vi?
Velkommen
Skolens pædagogiske profil
Skolelederens beretninger
Skolens formål og vedtægter
Skolens kommunikationspolitik
Skolens forventninger
Skolens bestyrelse
Links og nøgletal
Ledige stillinger
Skolens selvevaluering
Indskrivning
Ledige pladser
Besøg os
Kontakt
Skolens ledelse
SFO
Kontoret
Teknisk personale
Praktisk info
Befordring
Ferieplan
Forsikringer
Forældreråd
Fravær
Lektiehjælp
Ringetider
Skolepenge
Støtte til skolepenge
UU-vejledning
Vennerne
Virtuel rundvisning
Ophør af samarbejde
Facebook
Instagram
Webshop
Undervisning
Førskolebørn
0.-3. klasse
4.-6. klasse
7.-9. klasse
Ny 5. klasse
Niveaudeling 8.-9. klasse
Fremmedsprogsstrategi
Teknologiforståelse
Karaktergivning
Klassekvotient og fagplan
Lejrskoler
Lektier og afleveringsopgaver
Overgang til anden uddannelse
Prøver
Trivsel
AKT
Antimobbestrategi
Elevråd
Ordensregler
Undervisningsmiljø-vurdering
Kommunens tilbud
MiniBlyanter
Skolens mål for MiniBlyanterne
Praktiske oplysninger
SFO
Værdier og pædagogik
Aktiviteter
Ferie
Praktiske oplysninger
Forældresamarbejde
Intra
Skolelederens beretninger
Skolelederens beretninger
Beretning 2024
Beretning 2023
Beretning 2022
Beretning 2021
Beretning 2020
Velkommen
Skolens pædagogiske profil
Skolelederens beretninger
Skolens formål og vedtægter
Skolens kommunikationspolitik
Skolens forventninger
Skolens bestyrelse
Links og nøgletal
Ledige stillinger
Skolens selvevaluering
Tidsplan for selvevaluering
Kerneområde 1: Skolens profil
Kerneområde 2: Elevens faglige standpunkt og generelle udbytte af undervisningen
Kerneområde 3: Undervisningens mål, tilrettelæggelse og gennemførelse
Kerneområde 4: Elevens alsidige personlige udvikling
Kerneområde 5: Frihed og folkestyre
Kerneområde 6: Tilbud om undervisning i 10. klasse
Kerneområde 7: Specialundervisning
Kerneområde 8: Dansk som andetsprog
Kerneområde 9: Elevens videre forløb i uddannelsessystemet
Kerneområde 10: Skoleledelsens kvalitetssikring og - udvikling af undervisningen